- Email Marketing - Promovare - Servicii - Promotii - Contact
PROMOVARE
"Publicitatea directă este un sistem interactiv de marketing care utilizează unul sau mai multe mijloace de reclamă pentru a obține un răspuns masurabil sau o tranzacție într-un anumit loc." Philip Kotler - "Managementul marketingului"

Publicitatea directă prin internet oferă clienților numeroase avantaje:
- le permite clienților să economisească timp, să facă comparații între diferitele mărfuri citind informațiile prezentate de diferiți comercianți;
- clienții pot comanda cadouri care sa fie trimise direct unor destinatari;
- clienții industriali consideră că prin această metodă au posibilitatea de a primi informații despre foarte multe produse și servicii, fără a fi obligati să-și piardă timpul, întalnindu-se cu agenții de vânzări.

Publicitatea directă prin internet oferă o serie de avantaje și vanzătorilor:
- permite o selecție riguroasă a potențialilor clienți, prin abordarea unor clienți aparținând unor grupuri bine determinate (ex. nou-născuți, milionari etc.)
- mesajul poate fi personalizat și adaptat cerințelor fiecărui client și se poate construi o relație continuă cu fiecare dintre clienți;
- publicitatea directă permite o mai precisă organizare in timp a activităților, astfel încât se poate lua legatura cu clienții potențiali exact la momentul potrivit;
- materialele de publicitate directă se bucura de o mai mare atenție din partea publicului, deoarece ajung la potențialii clienți interesați de produsele oferite : ex. O mamă de nounăscut primește regulat e-mailuri cu articole pentru bebeluși;
- publicitatea directă permite compararea și testarea diferitelor mesaje și tehnici de comunicare : știri de presă, scrisori de salut, avantaje, prețuri ș.a., în căutarea celei mai eficiente abordări din punct de vedere economic;
- publicitatea directă asigură confidențialitatea, pentru că oferta și strategia practicantului răman ascunse pentru firmele concurente; - practicantul publicitații directe știe când campania sa este sau nu profitabilă, pentru că are posibilitatea de a măsura reacția publicului.


www.thiess.ro www.reclamainpixeli.ro www.seo.ro www.e-intermedieri.ro







     
pagina urmatoare...